HOE WERKT DE INHUURSYSTEMATIEK?

De inhuursystematiek biedt iedere leverancier gelijke kansen op het verkrijgen van een opdracht, die middels een aanvraag door een aanbestedende dienst wordt gepubliceerd. Deelname aan de inhuursystematiek betekent dat u deelneemt aan aanbestedingstrajecten. Via het (digitale) inschrijfformulier kunt u zich (als gegadigde) inschrijven voor onze inhuurapplicatie. U geeft hierbij aan welke vakgebieden voor u van toepassing zijn. Na bevestiging van uw aanmelding ontvangt u via de inhuurapplicatie per e-mail notificaties van nieuwe inhuuraanvragen. Na inloggen vindt u een uitgebreide omschrijving van de inhuuraanvraag, de gunningcriteria en de planning. Bij interesse kunt u een bieding doen. Uw bieding wordt met behulp van de inhuurapplicatie door ons beoordeeld. De top x van de hoogst scorende biedingen wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek met de interne opdrachtgever. De interne opdrachtgever zal de uiteindelijke keuze maken. Uiteraard wordt deze keuze volledig onderbouwd. De communicatie inzake de uitnodigingen en afwijzingen verloopt via de inhuurapplicatie.